Ćwiczenie bez diety

Każdy z nas chciałby osiągnąć idealną sylwetkę bez potrzeby zmieniania swojego jadłospisu. Niestety nie jest to możliwe. Oczywiście regularny trening powoduje spalanie tkanki tłuszczowej i przyspieszenie metabolizmu, ale tylko ćwiczenia, które połączone będą z odpowiednią ilością dostarczanych składników odżywczych pozwolą na osiągnięcie wymarzonych rezultatów. Podobnie sytuacja wygląda z samą dietą, bez ćwiczeń. W każdym z tych wypadków istnieje możliwość poprawy sylwetki, ale nigdy nie będzie ona zadawalająca. Dlaczego nie możemy zbudować sylwetki tylko przy pomocy ćwiczeń? Głównie z uwagi na to, że bez odpowiednio ułożonego jadłospisu nie jesteśmy w stanie kontrolować ilości poszczególnych produktów, które spożywamy. Możemy mieć zbyt mało białka do zbudowania mięśni, bądź wprowadzać do ciała zbyt dużo węglowodanów i tłuszczy. Z tego względu, gdy decydujemy się na regularny trening warto byłoby postarać się o ułożenie diety, chyba, że celem aktywności jest wyłącznie poprawa sprawności fizycznej i rekreacja.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.