Jak sobie radzić z napadami głodu?

Wilczy apetyt dopada nas w najmniej pożądanych momentach. Zazwyczaj wtedy gdy gdzieś jesteśmy, kiedy chcemy pracować lub kiedy już leżymy w łóżku i za chwilę chcemy iść spać. Jedynym rozwiązaniem jest coś przekąsić. Niestety, wybieramy wtedy niezbyt zdrowe rzeczy, którymi szybko się zapchamy np. słone przekąski albo słodycze. Ja powstrzymać głód?
Przyczyną są tak podstawowe błędy jak brak śniadania albo lunchu oraz nieregularne posiłki. Dlatego tak ważne jest jeść 5 mniejszych posiłków dziennie. Jedzmy mniej, ale częściej- wtedy unikniemy podjadania. Postarajmy się, aby nasze posiłki były zbilansowane i dostarczały nam wszelkich niezbędnych substancji.
Wiele osób nie je w pracy, za to po powrocie do domu, pochłania podwójną porcję obiadu. Oczywiście, do tego nie uprawia żadnej aktywności sportowej, przez co zbędny tłuszczyk szybko odkłada się na ich brzuchu. Poświęćmy chociaż chwilę dzień wcześniej, aby przygotować sobie coś szybkiego i pysznego do pracy. Może to być sałatka albo danie, które odgrzejemy. Dzięki temu, nie zjemy kolejnego batonika albo słodkiego pączka, unikając tym samym wyrzutów sumienia.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.