Właściwa dieta w czasie zimy

Zima rządzi się swoimi prawami, robiąc niezłe zamieszanie w naszym organizmie. Nabieramy kilogramów, powiększa się oponka na brzuchu i jesteśmy bardziej głodni, niż latem. Spowodowane jest to tym, że jemy więcej tłustych i bardziej kalorycznych potraw. Chcemy się nieco pocieszyć, kiedy za oknem szaro i smutno, więc jemy więcej słodyczy, a warzywa i owoce spożywamy w znikomej ilości. W efekcie wiosnę witamy z dodatkowymi kilogramami.
Zimą potrzebujemy więcej energii do życia, to oczywiste. Brak słońca wpływa na to, że potrzebujemy innych źródeł witaminy E. Dlatego, postarajmy się nieco zmienić swoją dietę. Dzień zaczynajmy od owsianki, ze szczyptą korzennych i rozgrzewających przypraw. Jedzmy coś, żeby rozgrzać swoje ciało-postawmy na łatwe w przygotowaniu zupy. Pyszny rosół albo ogórkową możemy wziąć w słoiku do pracy. W domu sprawdzi się zupa krem z dyni, ciecierzycy albo brokułów. Jedząc ją, szybko się zagrzejemy i przez długi czas będziemy mieć uczucie najedzenia.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.