Zbyt dużo owoców

Mówimy, że owoce i warzywa są bardzo pożądane w naszej diecie. Dostarczają nam przecież niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu witamin i minerałów. Owoce są polecane jako alternatywa dla słodyczy, ale czy możemy spożywać je bez ograniczeń? Niestety nie. Owoce zawierają duże dawki węglowodanów, które zapewniają im kochaną przez nas słodycz. Jednak spożywane w nadmiarze mogą przyczynić się do tworzenia tkanki tłuszczowej. Z owocami, tak jak z innymi produktami spożywczymi powinniśmy uważać, bo co za dużo, to niezdrowo. Szczególną ostrożność powinniśmy zachować wieczorem, gdy organizm nie będzie miał już okazji na zużycie dostarczonej energii i zwyczajnie ją zmagazynuje. Nadmiar cukru we krwi może spowodować problemy z zaśnięciem. Owoce spokojnie możemy spożywać jako dodatek do śniadania. Tu zagwarantują nam szybki zastrzyk energii, który umożliwi nam działanie od wczesnych godzin. Najlepiej sprawdzają się one w towarzystwie produktów, które rozkładają się nieco dłużej. Doskonale komponuje się tutaj ciemne pieczywo czy też inne pełnoziarniste produkty.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.