Zdrowe jedzenie a praca

Wstajesz wcześnie rano, potem spędzasz 8 godzin w biurze… Wracasz do domu późnym popołudniem i jedyne o czym marzysz to kąpiel i odpoczynek. Nie w głowie Ci ćwiczenia ani gotowanie zdrowych rzeczy. W pracy zapychasz się słodkimi bułkami i słodyczami, a popijasz kawą i słodkimi napojami. Zdajesz sobie sprawę, że to nie jest dla Ciebie zbyt dobre, ale dalej tak postępujesz…
Taki tryb życia gwarantuje Ci nadwagę. Warto przyjrzeć się nieco jak wygląda Twój rozkład dnia i rozplanować go tak, aby móc zmienić swoje nawyki żywieniowe. Znajdź chociaż 20 minut będąc w pracy aby spokojnie zjeść obiad i lunch. Najlepiej przygotować sobie coś pysznego w domu poprzedniego wieczora. Najlepszym i najszybszym rozwiązaniem jest zdrowa sałatka- w Internecie znajdziesz mnóstwo inspiracji. Jeśli zamawiasz obiad z restauracji lub stołówki, nie wybieraj pizzy czy zapiekanek, zdecyduj się na coś zdrowszego i mniej kalorycznego.
Jeśli chodzi o ćwiczenia- postaraj się jednak na nie znaleźć czas. Jeśli nie dasz rady zapisać się na siłownię, kup rowerek stacjonarny lub steper do domu. Dawka ćwiczeń wieczorem pozwoli Ci wyzwolić energię na wieczór- po pracy nie pójdziesz od razu spać. Jadąc do pracy autobusem wysiądź czasami przystanek wcześniej i zrób sobie spacerek, a zamiast windy wybierz schody. Od razu zaczniesz czuć się lepiej.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.