Zwalcz ochotę na słodycze!

Batoniki, czekolada, pysznie wyglądające pączki… Pycha, prawda? Jednak jak powszechnie wiadomo, słodycze w nadmiernej ilości, nie są dobre dla naszego zdrowia. Cukier uzależnia, dlatego warto rozpocząć z nim sumienną walkę.
Zacznij metodą małych kroczków. Pierwszą zmianą może być dodawanie mniej cukru do kawy czy herbaty. Zamiast dwóch łyżeczek, syp jedną itd. Soki i napoje ze sklepu, zastąp wodą mineralną (najlepiej z dodatkiem cytryny i mięty)lub własnoręcznie wyciskanymi sokami warzywnymi lub owocowymi. Odpowiednie nawodnienie organizmu jest bardzo ważne.
Czy wiesz, że osoby, które lubią ostre przyprawy i wyrazisty smak, o wiele rzadziej sięgają po słodycze? Pokochaj więc papryczkę chilli i suszone zioła. Poza tym, czytaj etykiety! Cukier jest często ukryty, znajduje się często w niepozornych produktach, takich jak np. krakersy. Znajduje się też we wszystkich sosach ze słoików, dlatego czasem lepiej przygotować tego rodzaju dodatki samemu, niż korzystać z gotowych rozwiązań.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.